Đoković se plasirao u finale ATP turnira u Beču (642.750 evra)
Novak u polufinalu lako savladao Italijana Sepija rezultatom
2:1, po setovima 6:4, 6:3

Naš najbolji teniser Novak Đoković igraće danas u finalu ATP turnira u Beču za sedmu titulu u karijeri.

Naš as je u jučerašnjem polufinalu lagano pobedio Italijana Andreasa Sepija 6:4, 6:3 i stigao na korak do pobedničkog pehara.

Bila je to možda i najbolja partija Đokovića ove nedelje u austrijskoj prestonici, a ono što raduje je da iz meča u meč igra sve bolje iako mu podloga u dvorani u Beču uopšte ne odgovara. Ipak, Srbin je još jednom pokazao veliki kvalitet. Dokazao je da je igrač univerzalac koji ne bira podloge i koji na svakom turniru može do titule.

Italijan Sepi se nadao da može da napravi još jedno čudo posle ubedljivih trijumfa nad Bagdatisom i Ljubičićem, ali Nole je ipak krupnija riba od Kipranina i Hrvata, tako da je Sepiju polufinale bilo krajnji domet.

Đoković je opet nešto lošije startovao i ponovo imao velike probleme sa prvim servisom, ali kako je meč odmicao bio je sve sigurniji, i sve je brže osvajao poene, dok je Italijan bio pod sve većim pritiskom. Servirao je u prvom setu pri rezultatu 5:4 za Đokovića i nije uspeo. Novak je osetio pravi trenutak i svojim čuvenim riternima stigao do brejka i seta.

U drugom delu igre sve je rešio na početku kada je ekspresno poveo sa 4:1 i rutinski do kraja zadržao vođstvo.

PROTIV VAVRINKE U FINALU

PRILIKA ZA OSVETU

Protivnik Novaka Đokovića u borbi za pehar u Beču je Stanislas Vavrinka. Švajcarac je u polufinalu savladao Španca Huana Karlosa Ferera 7:5, 6:1. Do sada je tri puta igrao protiv Srbina, a vodi 2:1 u ukupnom skoru. Poslednji trijumf je izvojevao protiv Đokovića upravo u austrijskoj prestonici prošle godine 6:3, 6:3, pa će ovo biti sjajna prilika za osvetu našeg tenisera.

ĐOKOVIĆ ZADOVOLjAN POBEDOM I NAJAVLjUJE

POBEDIĆU U FINALU!

- Ovo je moje još jedno ovogodišnje finale, zbog čega sam veoma ponosan. Naravno, očekujem pobedu. Posle nešto slabije igre u polufinalu, protiv Sepija sam imao više motivacije. Znao sam da je Andreas jak igrač, jer je imao značajne pobede tokom ove nedelje. U meču protiv njega imao sam u nekim trenucima više strpljenja. On je agresivniji, ali sam nastojao da prekidam njegov ritam, u čemu sam i uspeo. Ponekad sam imao sreće, ali mislim da sam se borio za svaki poen. Dosta sam se izvlačio na servis-gemove, posebno u drugom setu. Mislim da sam uzdigao svoju igru na veći nivo i ovo je najbolji meč na dosadašnjem turniru.

Novak je svestan da protiv Vavrinke ima negativan skor.

- Vavrinka obožava sporu podlogu, kao što je ova. Prošle godine me je pobedio, ali sam tada prikazao samo 30 odsto potencijala. Ove godine je sasvim druga priča, jer sam ja napredovao. Igram sve bolje na ovom turniru, ali na US Openu i u Montrealu igrao sam tenis svog zivota. Bolje se osećam na terenima sa tvrdom podlogom, jer ona odgovara mojoj igri, zaključio je Đoković.

Sportske vesti / Tenis