Nakon završene kvalifikacione utakmice u kojoj su fudbaleri Jermenije i Srbije u Jerevanu odigrali nerešeno 0:0, selektor Srbije Havijer Klemente rekao je da je nezadovoljan kako je njegov tim odigrao, i dodao je da je ponosan na svoje igrače i kad igraju loše.

"Prvo poluvreme je bilo izjednačeno. Bilo je to neverovatno poluvreme, jer su obe ekipe imale mnogo šansi. U drugom delu Jermeni su nas nadigrali, nadtrčali i nadskočili. Počeli smo ofanzivnije drugi deo, ali što smo ofanzivnije igrali sve je gore išlo. Jermenija je trenbalo da pobedi na ovom meču. U ovakvim situacijama treba ostati hladan, nezadovoljan sam jer loše smo igrali i nismo ispoštovali dogovor iz svlalčionice", rekao je selektor Srbije.

Na pitanje da li bi želeo nekoga od Jermena u svojoj ekipi Klemente kaže:

"Ja sam ponosan na svoje igrače i kad igraju loše. Loš teren je uticao da domaćin ne pobedi jer bi sigurno dali gol na kraju. Ne sumnjam u srpsko srce. Zalagali su se na terenu, ali su loše igrali"

Napadač Valensije Nikola Žigić rekao je da bi svi trebali što pre da zaborave na ovaj meč.

"Odigrali smo 0:0, osvojili smo bod, što nam je malo jer smo došli po tri, ali šta je tu je. Treba zaboraviti ovu utakmicu što pre, i okrenuti se nardenom meču sa Azerbejdžanom. Mi smo pokušali da damo gol na početku, kako bi što pre razbili otpor Jermenije, ali nismo uspeli. Znamo šta nam je cilj i pokušaćemo da ga ostvarimo. Ja sam tek počeo da igram, to svakako nije opravdanje za moju lošu partiju. Imali smo neke prilike, nismo uspeli da postignemo gol, i šta je tu je", rekao je Žigić.

Sa Žigićem se slaže i prvotimac Palerma Boško Janković.

"Napravili smo loš rezultat. Svi znamo da su nam sada šanse minimalne, i da smo sa pobedom ovde i u ostale tri utakmice imali siguran plasman na prvenstvo. Ovako zavisimo od drugih. Za mene je neverovatno iznenađenje igra Jermenaca jer su oni igrali toliko moćno, da je skoro nisam video jednu ekipu da ovako igra fidbal. Ne samo neku ekipu u njihovom rangu, već i ekipe u Kalču nisam video da ovako dobro igraju fudbal. Oni su nas nadtrčali, i ja samo mogu da kažem njima svaka čast na izuzetnoj igri. Mogli su da nas pobede u poslednja dva-tri napada. Mis mo takođe imali nekoliko prilika koje nismo iskoristili, tako da je rezultat za nas u ovom trenutku dobar. Mislim da smo mi ranije izgubili šanse i da je ovaj rezultat odličan", rekao je Janković.

Janković kaže i da nije bio iznenađen što se nije našao u startnoj postavi.

"Nisam bio iznenađen. To je bila trenerova odluka sa Pantom koji je stvarno u odličnoj formi. Ja sam skoro počeo da igram standardno. Ja sam profesionalac i bilo da igram ceo meč, ili 10 minuta ja ću dati svoj maksimum. Nije to toliko ni bitno u ovom trenutku. Danas je bilo normalno pobediti ovde. Za celu naciju, za celu javnost bilo je normalno da mi ovde pobedimo. Ipak je mnogo teže biti na terenu, nego gledati sa strane. Meni je totalno drugačije izgledalo to kada sam gledao sa klupe i kada sam ušao na teren."
Kapiten reprezentacije Dejan Stanković kaže da u ovakvim mečevima šanse moraju da se koriste, i dodaje da Srbija ima fudbalsku budućnost.

"Ovo su utakmice u kojima moraš da daš gol ili u prvoj ili u drugoj šansi, jer nećeš imati sto šansi. Ne bih komentarisao poslednjih 10 minuta zato što je tad već bilo gotovo. Žao mi je, bar da znam da smo šesti u grupi, da su nas svi dobili pa da se pomirimo sa time. A mi nismo izgubili od Portugala, nismo izgubili od Poljske, pobedili smo Finsku, i onda na ovim malim, već dobijenim unapred utakmicama smo se sapleli. Ovde ipak ima razlike u odnosu na Azerbejdžan kada smo igrali nerešeno i izgubili. Bar smo stvorili pet-šest šansi. Videli ste kako njima prija ovaj vazduh, trčali su tri puta brže nego mi. Da li je zbog vazduha ili ne znam zbog čega, ali oni kada dođu u Evropu sporije trče. Ova generacija je dosta mlada i treba im iskustva u ovakvim utakmicama. Mislim da ne treba da se bojimo za budućnost. Imamo fenomenalne momke, treba da budemo uz njih, i da im ulijemo samopouzdanje."

Stanković kaže da prigvata odgovornost.

"Ja prihvatam svu odgovornost, ali ne mogu ja da sakrijem loptu i da je spakujem nekome na glavu. Bilo je tu i dobrih stvari, ali sve zavisi kako utakmica krene. Znači ako ti u petom minutu posltigneš gol, uopšte ne treba da žuriš. Pa onda i ja mogu da kalkulišem i da šutiram loptu u tribinu. To sam i u Beogradu govorio. Ovakvim ekipama moraš na početku da daš gol, i onda se oni izduvaju."

Sportske vesti / Fudbal